Sunday, 20 December 2009

Die Einde

Ek wou nog vertel het van die nuwe brug wat klaar is, Japie se afskeidsgeskenke, van Inge wat so goed swem (sommer 30X25m lengtes op 'n slag!), van die ys en chai verkopers so op hul fietse, Jean se Engels met die growwe Tamil aksent en van mat koop. Ek wou nog baie foto's wys, veral die wat Japie geneem het in Januarie op sy 2e trip na Agra en Rajasthan (ek is nie die enigste goeie fotograaf in die gesin nie!) om nie eens te praat van die baie foto's wat my ontwyk het nie. Dit sal egter moet wag tot ons mekaar weer ontmoet, want dit is die laaste van Chennai Joernaal. Na 'n week in Dubai weet ek dat nou is eerder tyd om te fokus op ons nuwe lewe hier as om te bly talm by Chennai. Ons het klaar ons goodbyes gese !

Chennai en sy mense was 'n ongelooflike ervaring wat ek vir niks wil verruil nie. Ja, daar is heelparty dinge wat ek nie sal mis nie en maar net my kop oor kan wobble, maar miskien sal juis die dinge van my beste Indie stories word !!

Om die blog te skryf was vir my heerlik, soos iemand gese het - om te skryf is die beste terapie ! Oor alles wat ek oor Indie en spesifiek Chennai te se gehad het, wil ek graag 'n bekende Indiese uitdrukking aanhaal "Everything you've heard about India is true and the opposite as well !"

Ek beplan nie om oor Dubai te blog nie. Ek glo die lewe in Dubai sal meer normaal wees en hier is te veel mense wat Afrikaans verstaan !

Al wat dan nou oor bly is om te se - Geseende Kersfees en voorspoed vir 2010!!

Nandri.