Friday, 11 December 2009

Laaste dag in Chennai

Wat 'n week. Gister was 'n hartseer dag. Ek het vir oulaas saam met 'n paar vriendinne gaan eet en meeste koebaais gese. Vandag het ek laaste lysies afgetick en vanaand het ek 'n oneindige verligting oor my. Alles klaar. More 9.40am is ons oppad na Dubai.

Vanoggend nadat ek die kinders by die skool afgelaai het, het ek 'n uur vry gehad. Te ver om terug te ry hotel toe en te vroeg om met die laaste admin dinge te begin. Ek besluit toe om na Chennai se groot tempel, Kapaleeswarar, te gaan. Om na die tempel te gaan, is eintlik een van Chennai se grootste toeriste attraksies, maar om een of ander rede het ons nog nooit daar uitgekom nie. Ek was net betyds vir 2 troues en al die oggend rituele en kon heerlik daar rondstap en foto's neem. 'n Great manier om Chennai af te sluit.

Inge het ook 'n baie spesiale dag by die skool gehad. Haar klas het vir haar 'n afskeidspartytjie gehou en haar juffrou het baie moeite gedoen om haar die ster van die dag te maak.