Sunday, 6 December 2009

Nog net 'n week

Nog net een week in Chennai. 'n Tyd terug het ek op iemand, wat ook moes oppak, se blog gelees ''we are ready to go, but not ready to leave''. Tot onlangs wou ek eerder nog 'n bietjie bly, maar 6 weke op my eie in Chennai het sy tol geeis. Ek is reg om te gaan. Met ons trek na Indie het ek en die kinders vir 4 weke agter gebly in Engeland, ek het gese nooit weer nie. Hier sit ek weer en die keer vir 6 weke! Wel, Japie het kom kuier, maar na die kuier is die kinders eers 'n handvol en ek is dankbaar om hulle in die oggende by die skool te kan gaan aflaai. Skielik is al die frustrusies van die eerste paar maande in Indie terug. Ek praat Engels, persoon op die foon (om telefoon/water etc te kanselleer) praat Engels, maar ons kan mekaar glad nie verstaan nie. Die een se hulle kom 3pm om die kassie reg te maak, niemand daag op nie. Die vleis stink, die vars broccoli is vol wurms, die muskiete vreet ons op en vir 2 weke al kan mens nerens weetbix (die enigste pap wat die kinders tans eet) kry nie. Die weer is darem lekker koel.........

Verder het ek so 3 weke terug gehoor dat ek dermoid cyst op my een ovary het. Volgens die dr is dit te groot om te los en moet eerder vroeer as later uit. Ek glo enige expat se grootste vrees is siekte en operasies in die vreemde. Selfs die kleinste dingetjie kan vinnig 'n groot monster in jou kop word. Ek het dus 'n paar slapelose nagte gehad oor die ding in my wat enige oomblik (veral in die middel van die nag) kan ontplof. Wel, ek het baie op die internet nagelees, met al my adviseurs gesels en besluit dit moet wag tot in Dubai.

Na 'n week se bekommer kon ek dus weer fokus op inpak en die afgelope tyd het ek probeer om bietjie die huis uit te sorteer, weg te gee en weg te gooi. Nie 'n maklike taak vir my nie en dit wil voorkom of Jean, nes sy ma, 'n klein opgaardertjie is. Meermale het hy van sy dinge uit vuilgoedsakke gaan haal. Sy standaard seding nou, nadat hy klaar gespeel is met iets en dit neersit - Mamma, moenie weggooi nie ! Inge het sy lewe verder moeilik gemaak. By haar skool het hulle gevra om ou speelgoed te bring om te gee aan kinderhuise oor Kersfees. Die goed wat sy uitgekies het, was hoofsaaklik van Jean se speelgoed. Natuurlik soos ek weggeegoed in bokse pak ontdek die kinders hul ou speelgoed en dit word skielik weer hul beste speelding! Soveel vir minder maak.

En Dubai - nee, ek is steeds nie lus vir weer begin nie. Het darem nog 'n week tyd om lus te raak....